2009. szeptember 29., kedd

Rakott brokkoli

Ma a zöldségek és a maradékok felhasználása jegyében készült a vacsora. Maradt még pár szem gomba , fél pohár tejföl, fél pohár joghurt a hűtőben, ezeket fel akartuk használni, és nem kívántunk húst enni. Igazán nem sok igény merült fel a vacsora készítésnél. Így még egy keveset kutattam a hűtőben és találtam egy adagnyi brokkolit. Máris összeállt a vacsora. A brokkolit kevés vízben pároltam, közben gyorsan megpirítottam a rizst és felengedtem a brokkoli levével.
Sóztam, borsoztam és dobtam bele kevés köményt és majoránnát.
A tejfölt és joghurtot kevés tört fokhagymával, sóval,olíva olajjal és 1 tojással kikevertem. A hozzávalókat olíva olajjal kikent cserépedénybe rétegeztem és leöntöttem a tejfölös szósszal. Forró sütőben fél óra alatt elkészült. Reszelt parmezánnal megszórva tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése