2009. szeptember 27., vasárnap

Kókuszos túrótorta

Lányomékat vártam haza a nyaralásból, gondolván nem ettek elég édességet Törökországban, ezért sütöttem nekik meglepi tortát.
Hozzávalók:4,5 tojás (1 leesett, és csak a sárgája maradt),6 kanál cukor, 7 kanál liszt, 2 kanál kakaó, 2 kanál kókuszreszelék, 6 kanál hidegvíz, sütőpor, késhegynyi szódabikarbóna
Krém: fél kg túró, 3 kanál kókuszreszelék,1 citrom héja, leve, 2 dl habtejszín, fél zacskó zselatinfix, 3 kanál cukor, vanília aroma
A tojássárgáját a cukorral, vízzel habosra kevertem, belevegyítettem a lisztet, sütőport és szódabikarbónát és simára kaficoltam. Keményre vertem a tojás fehérjét, beleforgattam és forró sütőben 20 perc alatt megsütöttem
A krémhez valókat összekevertem. A tortát kettévágtam, az alját megkentem sárgabarack lekvárral, majd a túrókrém felével, majd következik a másik fél tortalap és ismételten a krém. Most nem díszítettem semmivel a tetejét, de így is nagy sikerem volt.Jarjarka így várta haza a gazdikat:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése