2009. szeptember 7., hétfő

Gombaleves

Szombaton a vásárcsarnokban jártam és kaptam laskagombát. Nem tudom ki hogy van vele, de bizonyos ételekhez, - mint pl. a leves - én jobban szeretem ezt a fajta gombát, mert sokkal aromásabb, fűszeresebb izű.
Hozzávalók: 1 nagyobb sárgarépa, fehérrépa, 20 dkg laskagomba, 2 kanálnyi rízs, zsálya, petrezselyem zöld, vöröshagyma,só, bors, kevés liszt, őrölt pirospaprika, olaj
A gyökérzöldségeget karikára vágtam és kevés olajon megdinszteltem. Hozzáadtam az apróra vágott vöröshagymát és a zsályát, néhány perc kevergetés után a gombát. Mikor minden megpárolódott, stauboltam, megszórtam paprikával és felengedtem vízzel. Sóztam -borsoztam, majd hozzáadtam a rizst. Tálalás előtt megszórtam apróra vágott petrezselyemzölddel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése