2009. szeptember 1., kedd

Csirkecomb zacskóban



Nem elég a felfordulás a bankban, ma a változatosság kedvéért megszállt a belső ellenőr is, úgy hogy hulla fáradtan és idegesen érkeztem haza. Ilyen állapotban semmi más nem segít, mint egy sikeres és finom vacsora.
Már említettem, hogy szoktam nézni a reklámokat, és általában ötleteim is támadnak ettől. Ma a Maggi zacskós csirke reklámja adott ihletet. Zacskóm volt, egyet próba főzésre hoztam Édesanyámtól.- Ő már régóta használja, ez is mutatja, hogy a mi családunkban a kor nem jár begyöpösödéssel.
Viszont fűszerkeverékem nem volt. De ilyen apróságoktól én nem szoktam megtorpanni, gyorsan kevertem egyet. Nagyon finom lett, majd közzé teszem.
A mélyhűtőből gyorsan kikaptam két csirkecombot. Bedobtam a zacsiba,- ami azonnal ki is repedt az oldalán -, de ettől sem estem kétségbe. Gyorsan előkaptam a tűző gépet és 8 - 10 csattintással megreparáltam azt. Lehet, hogy nem szokványos, de célravezető megoldás. Persze az is lehetséges, hogy a zacskót nem beton keménységűre fagyott húsokra tervezték.
No, a szerelés után megszórtam a combokat a saját készítésű fűszerkeverékkel, és közel egy órára betettem a sütőbe. Először közepes, majd az utolsó 20 percre erős lángon. Nagyon finom lett, ezt előadom máskor is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése