2009. augusztus 1., szombat

Natur, pirított sertésmáj

Miután a lányom barátja múlt héten becsülettel megette a krém leveseket, úgy éreztük megérdemli, hogy kicsit a kedvében járjuk. Ami annál is könnyebb volt, mert mindketten imádjuk a májat, így egyáltalán nem volt ellenünkre kedvencének elkészítése.
Miután - hétvége lévén - ma is lefutottuk a szokásos kört,- Édesanyám, temető, majd ismét a Mama - elugrottunk a csarnokba májat, marha lábszárt és bár kissé faramucin hangzik, de ez az igazság, Edének, a kígyónak egeret venni, - elvégre ő is megéhezik - már nagyon kellett kapkodnunk, hogy időben elkészüljön az ebéd.
Hazaérve gyorsan feldobtam főni a krumplit héjában, majd felszeleteltem a májat.
Sima lisztbe kevertem őrölt borsot, majoránnát. Beleforgattam a májat és nagyon kevés forró olajon a máj mindkét oldalát megpirítottam, majd fedő alatt néhány perc alatt készre sütöttem.
Főtt krumplival, hideg kovászos uborkával tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése