2009. augusztus 23., vasárnap

Dubarry szelet - kicsit másképp



Három napon át kerestem karfiolt az ünnepek előtt - nem kaptam, így vettem brokkolit, mondván - ha ló nincs, szamár is jó - és miután a brokkoli több klorofilt tartalmaz talán még egészségesebb is.
Ja kérem, én mindent meg tudok magyarázni, ha muszáj.
A húst megveregettem, sóztam, borsoztam és hirtelen megsütöttem mindkét oldalát. Mivel Édesanyám nagyon finom zsírt sütött, így most nem vajaztam, hanem zsíroztam a tepsit. Belefektettem a husikat, terítettem rá egy szelet sonkát, majd a megpárolt brokkolit ültettem a tetejébe , bevontam sóval, borssal szerecsendióval ízesített besamellel, sütőbe dugtam, majd mielőtt készre sült volna megszórtam bőven reszelt sajttal. A lányom barátja brokkoli nélkül krumplival, mi rizzsel ettük.
A jövőre nézve megállapítottuk, hogy nekünk a brokkolis változat jobban izlik, tehát ennél maradunk.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése