2009. július 5., vasárnap

Zabpelyhes keksz

Vasárnap van, tehát délutánra kell valami kényeztető, tehát sütit sütünk. A többes szám kissé túlzó, mert a lányom süti, én csak bólogatok, kóstolok és kritizálok. De valakinek a munka nehezebb részét is be kell vállalnia, és mint mindig most is önként feláldoztam magam. Miután lányom árgus szemekkel figyeli a mérleg nyelvét, mikor én vagyok soros a mérleszkedésben, ma megkönyörül rajtam és fittnes sütit süt.
Hozzávalók: 15 dkg zabpehely, 2 tojás, 10 dkg finomliszt, 10 dkg cukor, 1 kanál méz, fahéj, citromhéj, vanília aroma,őrölt szerecsendió, apróra vágott kandírozott gyümölcs, kb 5 dkg, mazsola, csoki, 1 teáskanál szódabikarbóna, 10 dkg vaj, késhegynyi sütőpor.
a hozzávalókat összekeverjük és 1 órát pihentetjük. Sütőpapírra kis halmokat rakunk és 15 perc alatt megsütjük. Az eredmény isteni finom, a látszat ellenére és lelkiismeret furdalás nélkül ehető.Virágzik a japán selyemakác

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése