2009. július 25., szombat

Túrós batyu



Ma kelt tésztát kívántam, de nem tudtam eldönteni, hogy sósat vagy édeset ennék - vagy mindkettőt - elvégre elég nagy súlyfeleslegem van. Nos a sós így készült.
Azzal a különbséggel, hogy most póréhagymát, márványsajtot, jó magyar füstölt sonkát,gépsonkát, sajtot, chili paprikát és tejfölt tettem bele.

Túrós batyu: 35 dkg lisztből készítettem kelt tésztát, ez 9 db méretes sütit eredményezett.
Töltelék: 25 dkg túró, 1 tojás, fél marék mazsola, vanília aroma, citromhéj, 1 csipetnyi mézes fűszerkeverék, 1 púpos evőkanál cukor
A hozzávalókat összedolgoztam, és a négyzetekre vágott tészta közepére raktam. Batyukat formáltam belőle - nem lettek tökéletesek - és megkentem tojással. Előmelegített sütőben 25 perc alatt készre sült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése