2009. július 14., kedd

Top 10 növény

Miután kedves menyem játékra szólított, nem állhattam ellent, mint anno a blog írásnak sem.
Az én Top tízes növényeim:Paprika, minden formában, de főképp a csípősebbjét kedvelem.Paradicsom: megeszem mindet, még az importot is, de az igazi a saját kertben termett, nap érlelte, maroknyi fajta.
Cseresznye: imádom, de főképp saját kezüleg szedve a fárólEper: csak a magyar termesztésűt kedvelem, de azt nagyonRózsa: királyi, akaratos, egyéni. Mindegyik más és mindegyik csodálatos. Ezen kívül öcsém kedvenc virága volt, minden látogatásakor saját kertjében nevelt rózsát hozott ajándékba.Liliom:királynői, elegáns, érzéki. Eddig kb. 10 félét sikerült össze gyűjtenem, de nem adom fel.Örökzöldek.Bármilyen tűlevelű, örökzöld rajongással tölt el, minél különlegesebb, annál jobban szeretem, ami nem csoda, hisz Európa 4 mamut fenyőjének egyikének tövében játszottam gyerekkoromban, a fenyőfélék mellett imádom a magyalt, és a babérféléket.Tulipán: az első kedvenceket öcsém hozta Hollandiából, csodálatos zöldes fehér, azóta próbálom növelni a fajta számot, bár úgy vagyok vele, hogy ami virágzik, az gyönyörű.Orchidea: mert egyedi, mert kihívás, mert csodaszép

1 megjegyzés: