2009. július 7., kedd

Padlizsános pulykamáj rizzsel

Ma befőzéssel töltöttem az időt, így valami nagyon gyors vacsorát, ill. másnapi ebédet kellett kitalálnom. Nos, volt a mélyhűtőben 4 dupla pulyka máj, fél padlizsán és miután itt a nyár, természetesen akad paprika, paradicsom is. Alapanyagok adottak, már csak ki kellett találnom, a hogyant.
A májat apró darabokra vágtam, felkockáztam a paprikát, paradicsomot, padlizsánt, vöröshagymát.
A hagymát kevés olajon kicsi sóval fedő alatt megfonnyasztottam. Hozzáadtam a többi zöldséget is, és fedő alatt tovább pároltam. Mikor majdnem kész volt, a paprika kellően megpuhult, hozzá tettem a feldarabolt májat. Borsoztam, bőven megszórtam majoránnával. Ha kevésnek találjuk a zöldségek kiengedett levét, adhatunk hozzá fél deciliter vizet. 6-8 perc alatt készre főztem.
Rizzsel, Mama által készített kovászos uborkával tálaltam.
Selyemakácunk teljes pompájában:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése