2009. július 4., szombat

Naturszelet paradicsommártással


A lányom és én is nagyon szeretjük a paradicsomot. A lányom olyannyira, hogy mikor kicsi volt és nem akart enni, akkor egy kis paradicsomot kevertem az ételébe és már nyelte is, mint kacsa a nokedlit. Volt amikor a tejbedarát is csak paradicsomosan ette meg.
A paradicsom imádatunk megmaradt, így az utolsó üveg saját kezüleg eltett paradicsomot az alábbi módon használtuk fel.
A húst besóztam, borsoztam és lisztbe fordítottam, majd mindkét oldalát megsütöttem.
Kevés olajon megpirítottam egy púpos evőkanál lisztet, dobtam rá kis piros paprikát, felengedtem 2 dl vízzel, majd kevergetés közben hozzáöntöttem a fél liter paradicsomlét. Dobtam bele ízesítésül egy ág lestyánt, egy teáskanál cukrot, sót és egy kevés szárított tárkonyt. Felforraltam, majd beleraktam a hússzeleteket és kb 15 percet főztem, míg elkészült mellé az újkrumpli.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése