2009. július 12., vasárnap

Kukorica leves bacon chips-szel


Vasárnap van, és miután itt a lányom barátja, ma a főételt, ami túrós- zöld fűszeres palacsinta lesz, Gyöngyvér adja elő megrendelés alapján. Még akár büszke is lehetek rá, hogy a srác a blogról nézte ki, hogy mit is szeretne ebédelni, mint ahogy a tegnapi vacsorát, az Aranygaluskát is.
Miután én leveses vagyok, rám maradt a menünek ez a része. Nyáron sok mindent el lehet mondani, csak azt nem, hogy rajongunk a húsért - máskor sem jellemző - így természetes, hogy valami könnyű vega levest találtam ki. Miután a fent említett hímneműre jellemző, hogy csak a krémleveseket eszi meg, így döntöttem a mexikóias leves mellett.
Hozzávalók: 1 doboz kukorica konzerv, fél vöröshagyma apróra vágva, 2 gerezd fokhagyma, 2 dl víz, 4 dl tej, só, bors, kockázott bacon ropogósra sütve, zöldség és hagyma zöldje apróra vágva, piros és zöld chili felaprítva, 1 kanálnyi főtt kukorica, olaj, liszt, reszelt sajt
Kevés olajon megdinszteltem a felaprított vöröshagymát, rádobtam a lisztet és a zúzott fokhagymát, majd felöntöm vízzel- tejjel. Sózom, borsozom és beleöntöm a konzerv kukoricát. Mikor felforrt, leturmixoltam és ismét felforraltam.
Tálaláskor megszórtam a bacon chips-szel, sajttal és külön tálban kínáltam még különféle zöldséget betétnek.

1 megjegyzés:

  1. Kérlek nézz be hozzám: http://gumimacik.blogspot.com/2009/07/top-10-noveny.html
    Puszi

    VálaszTörlés