2009. július 27., hétfő

Kéksajtos-zöldséges csirkemell


Tegnap ebédre nagyon szépen elfogyott mindaz, amit főztem, - azért is lett ma olyan ragyogó idő - így elvinni nem maradt semmi főtt étel.
Gyorsan kaptam elő a mélyhűtőből csirke mellet azzal a nem titkolt szándékkal, hogy villámgyorsan készítek belőle este valamit és máris megoldódott a mai ebéd.
Ember tervez, lustaság végez...., a menyem küldött egy jó könyvet, és annyira belefeledkeztem az olvasásba, hogy úgy döntöttem kmt, azaz ki - mit - talál lesz a déli menü. Így mára maradt a csirke elkészítése.
Hozzávalók: 2 kisebb csirke mell felkockázva, vöröshagyma, 2 gerezd fokhagyma, só, bors, oregano, fél marék mexikói zöldség keverék, 10 dkg kék sajt, tejszín,zöldség zöldje
A kockára vágott vöröshagymát olíva olajon üvegesre pároltam, hozzáadtam a fokhagymát, és a felkockázott csirke mellet. Fehéredésig pirítottam, majd fűszereztem és beledobtam a zöldség keveréket. Mikor a hús megpuhult, tejszínnel behabartam és beleraktam az összetört kék sajtot ,zöldség zöldjét. A sajt elolvadásáig kevergetve forraltam.
Rizzsel tálaltam.

1 megjegyzés:

  1. Szia! Kérlek nézz be hozzám;) http://gumimacik.blogspot.com/2009/07/gasztro-bakancslista.html

    VálaszTörlés