2009. július 26., vasárnap

Kakukkfüves csirkecomb


Miután a hétvége nagyon rövid, és a házimunkákat is ez alatt az idő alatt kell elvégezni, így ma egy gyorsan elkészíthető második fogást találtam ki. Míg lányom vasalt - volt segítsége, mert Jarjarka együtt érző himnemű egyedén gyorsan előkészítettem a sültet.
A combokat sóztam, borsoztam. Megszórtam bőven kakukkfűvel, meglocsoltam chilis olajjal, és végül bőven megszórtam fokhagymával. Kivajazott tepsibe fektettem, majd mellé szórtam a hasábra vágott félig főtt krumplit és pár darab hasábra vágott cukkinit. Izesítőnek a tepsibe raktam a petrezselyem szárát, egy nagyobb kockákra vágott vöröshagymát. A zöldségeket is megszórtam bőven fűszerekkel és fél órát sütöttem fólia alatt, majd tíz percet fólia nélkül megpirítottam. Kovászos uborkával tálaltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése