2009. július 26., vasárnap

Cukkini krémleves

Ma ismételten a francia konyha alkotásai közül kölcsönöztem egy levest, és hogy stílusosak legyünk francia szalvétával terítettünk.:) A Lidl-ben több nemzet különlegességei közül lehet válogatni, ott találtuk a kulináris cikkek között.
Hozzávalók: olíva olaj, salátacukkini, póréhagyma,só, bors, szerecsendió, húsleves kocka, tej, víz,
főtt tojás, sajt, petrezselyem zöld, kevés liszt.
A póréhagymát - a zöldes szárát , a cukkinit- ha gyenge, akkor héjával együtt olívaolajon puhára pároljuk. Felöntöttem kevés sovány tejjel, és tovább főztem, majd leturmixoltam. Behabartam tejjel, beledobtam a húsleves kockát és a fűszereket és felforraltam.
Főtt tojással, sajttal, petrezselyemmel tálaltam.
A kertben találtam egy (1) szál rózsát az ebédhez:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése