2009. március 3., kedd

Haj-haj-hajdanán 5


Gondolom, hogy írásaimból nyilvánvaló, hogy nem én vagyok a világ legkövetkezetesebb és legszigorúbb anyukája. Pedig az elhatározás meg volt bennem. Többféle könyvet is vettem gyermekeim születése előtt, ha esetleg nem lenne elég az, amit a szüleimtől ellestem, vagy amit az ELTE-n tanultam, elvégre pedagógusnak készültem.
A pedagógiáról jutott eszembe a fiam egyik beszólása. Már előre elnézést kérek pedagógus olvasóktól. Több barátja is volt, ahol az egyik szülő pedagógusként dolgozott, és gyermekemnek sokszor volt több, mint kritikus a beszámolója a barátoktól, vagy az iskolából való hazaérkeztekor. Egyszer a következő dicsérettel fejezte be elbeszélését:

- Hát tudod anya, te egész normális vagy, annak ellenére, hogy tanárnak készültél!

Most valljam be, hogy hízott a májam?:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése