2009. március 29., vasárnap

Gombás-sajtos sertéscomb á lá Ica



Ma nagyon gyorsan, nagyon sokat akartunk végezni, így aztán ismét improvizálni kellett ebédügyileg. Miután ma éjjel volt az óraállítás, gondolom más is nehezebben ébredt, amit tetézett, hogy a tv reggel az Ausztrál nagydíjjal ébresztett, a Forma 1-et ugye nem lehet kihagyni. Miután tudtuk, hogy sem holnap, sem holnapután nem sok időnk lesz a főzőcskézésre, így még előre is kellett dolgoznunk. Így aztán kikaptunk a mélyhűtőből két csomag disznóhúst, -olvadozzon csak magában - és gyorsan nekiugrottunk az egyéb teendőknek, többek között kiskedvencünk megnyírásának. Nos, közel két óránk elment vele, így aztán nagyon bele kellett húzni az ebédkészítésbe. A kutyus új frizurájáról majd teszek fel képet - szerintem bűbájos lett.


Az ebéd alapötletét a menyem blogjából koppintottam, csak átdolgoztam a saját hűtőnk tartalma alapján. ( Ki mit talál, - meg ami kiolvad -abból főz) Levesünk meg a Mama utánozhatatlan húslevese volt, Mama féle metélttel.


Gombás-sajtos sertéscomb

Hozzávalók: 4 szelet seréscomb kiklopfolva, sózva, borsozva.1 fej vöröshagyma vékony karikára vágva, 4 db gomba vékonyan felszelve,10 dkg hóvirág sajt, 10 dkg trappista sajt a nagylyukú reszelőn lereszelve, 3 dl tejszin, 1 kisdoboz telföl, margarin a tepsi kikenéséhez.

A tepsit jó vastagon kikentem, belefektettem a husikat, rászórtam a vöröshagyma karikákat, majd a gombaszeleteket. Sóztam, borsoztam. Meghintettem jó vastagon a kétféle sajttal és nyakon borítottam a tejszinnel. Miután a tejszint keveseltem, igy megtetéztem egy kis pohár telföllel is. Fólia alatt sütöttem 20 percet, majd a fóliát levéve még 15 percig. Rizzsel, céklasalátával tálaltam.Nagyon finom lett. Megállapítottam, hogy a Hóvirág sajt nagyon jó ízhatású az ilyen jellegű ételeknél, legközelebb más sajtos ételnél is kipróbálom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése