2009. február 22., vasárnap

Egy szép nap.........



Régebben, mikor néhány tapintatlan egyed rákérdezett, hogy hány éves is vagyok, hetykén szoktam válaszolni, hogy 28 múltam....No, most eljött az idő, hogy most, ha nagyon őszinte akarok lenni, hozzátehetem kétszer. Azoknak, akik azt hiszik, hogy 40 év felett összedől a világ, megnyugtatásul közlöm, hozzáállás kérdése az egész. Egy pillanattal sem érzem magam többnek, mint 28, csak okosabban, megfontoltabban viszonyulok a környezetemhez, és azt hiszem, épp ebből kifolyólag sokkal kiegyensúlyozottabb az élet. Nos erre a jeles napra hazaérkeztek a fiamék is, és így sikerült egy kellemes családi napot összehoznunk, annak ellenére, hogy sajnos a lányom beteg volt, így a családi ebédet kivéve ágyban töltötte a napot.
Az időjárás is segített ünnepivé tenni a hangulatunkat, hisz reggel mikor felkeltem kb 15 cm-es friss hó borított mindent. A kerti lámpák kucsmát húztak a fejükre, a drótokon egyensúlyozott a hó. A drótkerítés rombuszaiban pedig csodálatos hócsipke alkotások keletkeztek az éjszaka folyamán. A fák kopár ágai puha hóboát tekertek maguk köré. Az egész udvar álomszerűvé vált a hóeséstől. Így hát egy gyors hólapátolás után nekiláthattam az előzőkben felsorolt ételek megalkotásának. Deszertet nem gyártottam, mível a menyem 2x 28-as tortával lepett meg, melyet bárhonnan néztem ezt az évet mutatta. Nagyon finom volt, amire bizonyíték, hogy a kutyánknak is nagyon izlett.

Ebéd után a kutyánk is felköszöntött, mivel a telefonom csengőhangjának nem tud ellenállni és rögtön énekeni kezd. Nemcsak Jack Londonnak van "Éneklő kutyája".
A kalóriák ledolgozását pedig egy jó hócsata a fiammal segítette elő a szikrázó napsütésben.
Az éjszakát pedig a lányommal és a kutyánkkal összebújva töltöttük.
Így teljes egy szép születésnap számomra.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése